fredag 16 februari 2007

Kusinträff

hade vi hemma hos mej idag. Det var jättekul att träffa mina stora vilda kusiner Alma och Ellen! Å även faster Åsa såklart. Efter en såhär seg vecka så blev det extra kul med lite cirkus kul och bus. Ellen fick sin poncho, jag fick ett jättefint hjärthalsband som Ellen gjort till mej och Alma hade gjort en fin ask att ha det i. Morsan fick förstås tag i halsbandet och satte på sig det själv, hon påstod att jag bara skulle käka upp det annars. Vi fikade, busade och diggade musik - till slut somnade jag mitt i besöket för det var så kul att jag blev helt slut!

Nu har pappa kommit hem och busar med mej - I like fridays! Ska kolla slalomen strax, som vanligt har jag ett experttips på g..men jag säger det inte förrän efteråt! Lyllos Helena som är på plats och ser allt live. Förresten fick morsan brev av Helena (jobbar som grafisk designer på Mittuniversitetet) som hade gjort en reklamfolder där morsan och Helena figurerade på framsidan - som studentskor! Fiiint kort och fiiin reklam. Nästa uppdrag kan du ju ta med mej om du vill - men det är klart, det kostar mycket $tålar.

Trevlig helg och god tur på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för jätte goda kakor och en superfin poncho, kram Ellen, Alma och faster Åsa gåsa