söndag 18 februari 2007

Barnvakt

ska jag ha ikväll! Det är moster och Thomas som kommer och passar mej några timmar när morsan och farsan ska ut på bio - första gången sedan de fick mej...Det ska bli hur kul som helst att ha lekkompisar hemma! Å morsan och farsan är helt spralliga för de ska iväg och se The Departed som tydligen fått strålande kritik. Igår försökte de se Brokeback mountain på dvd - det gick sådär, jag ville absolut inte sova!

Helgen har i övrigt löpt väl - en tur till IKEA igår där vi köpte en "skattkista" att ha leksaker i till mitt rum och lite annat smått och gott. Lite melodifestival på kvällen, farsan firade med att vara i källaren och måla. Jag hjälpte mamma med stickprojektet till twinsen - det som blir galet drar jag så lätt upp!

Här är en bild på mej och mina kussissar:

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den tjusiga kusin bilden.
Den sitter nu på datorn såklart.
The Departed är en mycket bra film som dina föräldrar säkert gillar. Fast den lite våldsam så om man inte gillar våld så får man kanske blunda i mellanåt. Brokeback mountain är mycket annorlunda. Bra skådespelare men man måste vänja sig vid situationer som man kanske inte är van vid att se på bio.

Anonym sa...

kvällen blev mycket lyckad för samtliga. Morsan å farsan tyckte filmen var jättebra och jag tyckte det var superkul att leka och busa med moster och Thomas. De tyckte såklart att det var skoj att vara med mej en hel kväll också! Varför gör vi inte detta oftare!?