onsdag 14 februari 2007

Hjärtan

für alle!


Här kommer en Alla-hjärtans-dag-hälsning från mej och morsan och farsan till alla mina läsare!

Jag har givetvis på mej min favorit-hjärttröja dagen till ära och jag har fått ett "Valentine-card" från farfar och Claudette i Canada.


Vi är fortfarande lite förkylda morsan och jag så vi sportar inomhus till herrarnas storslalom. Jag blir inspirerad av farten och gör halv-hjärtade krypförsök. Igår blev ju förresten "min" tjej Maria P-H bäst av svenskorna. Farsan trodde på Anja, morsan på Anna men jag som är familjens sportexpert no. 1 visste hela tiden att den yngsta och spralligaste skulle bli bäst ;-)
För övrigt hoppas vi (läs morsan) på nåt gott ikväll - typ en semla, hjärtbakelse, choklad eller liknande...Själv ska jag mumsa på min favoriträtt Spagetti Bolognese och lite fruktpuré till efterrätt.
Hjärtliga hälsningar från lilla hjärtegrynet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stor kram till er alla på Alla Hjärtans Dag!
Hoppas att morsan får sig en hjärtbakelse ikväll!

/Jenny

Anonym sa...

Så Mor och Far skall ha semla och chocklad och du får spagetti?????
Det skall jag tala om för dig när du blir lite äldre så du kan hämnas på dom när du skall mata dom i ålderdomshemmet.

Anonym sa...

Det blev varken semla eller choklad, det var bara en from förhoppning från en trött och förkyld hemmamamma. Pappan hade dock inte läst bloggen, han kom hem sent men thai-mat hade han med sig i alla fall. Hillevis spagetti och frukpuré var lockande att hugga in på i väntan på nåt annat ;-)

Anonym sa...

Vad du har vuxit sen vi sågs! Mamma gillar din underbart söta tröja! Vill du snart gå på bio med mig igen? /Oskar