onsdag 4 april 2007


Jag är bara lite rädd för min tupp som jag fick i påskpresent!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tuppen är väldigt tjusig men den kan du ju inte åka till blåkulla med. Har inte din pappa köpt dig en röd sportkvast? En sån där fin öppen sak med stereo och andra fina grejer.

Anonym sa...

Men så söt du är! GLAD PÅSK! Kram från Kattis - vi ses väl i/på Blåkulla ikväll eller?

Anonym sa...

Sötare påskkärring får man leta efter!
Hoppas att vi ses något i påskhelgen. Jag styr kosan mot Ytterhogdal idag, 30års kalas imorgon. På påskafton kommer jag till byn
Kör försiktigt!
kram till er alla!!

Anonym sa...

Inte en endaste litet rapport från dina gamla föräldrar om livet där uppe i vildmarken har man sett. Har dom frusit sönder sina fingrar kanske? Man får la hoppas att du snart blir tillräckligt stor så du kan ta hand of rapporterandet. Dom börjar la bli gamla å svaga. Bara dom är tillräkligt starka till att ge dig allt du behöver så får la man vara nöjd. Se nu te så din pappa kommer tillbaka till jobbet så han kan spara ihop till din sportbil som du skall ha när du blir 18 år ung.

Anonym sa...

Hej på er alla!

Jo, då vi lever och mår bra här uppe i norr. På Blåkulla är det ont om datorer att rapportera ifrån farfar. Idag har jag åkt pulka bakom min pappa-häst, gu´mor och mamma var också med. De hade hand om fikat. På lördag bär det av söderöver.
Kram!

Anonym sa...

Blåkulla? Det var ju på påskafton.
Å hur länge har din pappa ledigt?
Hur skall han kunna spara ihop till din röda Ferrari om han är så arbetskygg? Annat var det när han var här och hjälpte till med avloppen.Då fick han minsann dra i stålkabeln om han skulle få mat å dricka.