onsdag 4 april 2007

Glad Påsk!

Idag har vi varit hemma och packat inför vår resa imorgon, inte till Blåkulla men väl till Härjedalen! Det är jag, morsan, farsan och moster som ska packa in oss i Toyotan och spendera ca 9 timmar på vägarna. Vi ska vara där uppe till helgen efter påsk och förhoppningsvis njuta av fint väder och härlig skidåkning. Sedan blir det förstås kul att träffa alla där uppe igen, mormor & morfar, gu´mor Anna och det blir nog en tur "in på Jämtland" för att träffa gammelmormor& morfar och Margareta och Greger också.

Ha det så bra allihopa och flyg försiktigt!

Kramar från en liten påsk-kärring

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hillevi!
Tycker definitivt också att det snart vore dags att träffas. Jag vet att du och Amanda nyss var hemma hos mig och testade mitt nya rum, men givetvis kan ni få komma igen när du är tillbaka från Norrland. Eller kan mamma och jag ta spårvagnen till någon av er om ni hellre vill det. Hör av er när ni kommer tillbaka från ert påsklov.
Kram Kajsa

Hillevi Hårfager sa...

Självklart hör vi av oss, det ryktas att det blir kalas den 15 april för vår polare Amanda som fyller 1 år den 9 april...
Kram!

Anonym sa...

Det stämmer bra det. Men mamma är lite seg med inbjudningar, det är det här med att planera i förväg som hon inte är så duktig på. Men boka den 15:e både Hillevi och Kajsa och se till att era föräldrar gör detsamma, så kommer tid senare.
Kram